Saturday, February 19, 2011

Menyihatkan badan dan mencerdaskan minda

Dulu aku seorang yang sangat rajin bersukan, malahan setiap tahun pasti aku sertai acaran sukan; acara olahraga yang paling aku minati. dan tidak pernah menghampakan kalau aku masuk olahraga, kalau tak juara, mesti dapat nombor 2 takpun tempat ke3..dan merentas desa pun aku suka juga.tapi sejak masuk belajar di Um, aku semakin malas bersukan. jangan kata nak bersukan, berjalan pun tak larat..hihi...tapi tadi entah apa mimpi entah aku pergi pusing-pusing ukm ni..sampai stadium yang terletak berdekatan Dewan Gemilang dengan dua orang kawanku, Huda dan Syaidah..seronok pulak dapat keluar dan bersiar-siar rehatkan minda. Hilang tekanan dan stress. pendek kata, lepas ni aku nak mula bersukan baliklah. Barulah otak cerdas, badan sihat. Sungguh aku sangat seronok dapat berjoging td..walaupun berjalan jer lebih..hihi

No comments:

Post a Comment