Saturday, February 19, 2011

Wah pagi yang cukup indah~

Hari ni aku bangun awal sangat. pukul 5pg dah pun terjaga. sebab sebelum tu internet problem..tengah duk lepak-lepak kt bilik tv, kononnya nak on9 kat situ tapi kesian, erm sampai sudah broadband aku tak berfungsi, try juga on9 guna wireless kolej pun tak dapat..lastly aku tido sejam dari pukul 1-30 sampai kul 2.30. wah lepas tu aku balik bilik semula then try on9 sekali lg..erm dapat pulak. berjagalah pula sampai 3.30 pg, tapi disebabkan dah tidur sekejap tadi,maka mata aku pun jadi cepat mengantuk, so aku ambil keputusan tidur jelah. huu tp dalam tengah duk syok melayan lena, boleh pulak aku bermimpi pasal kes kejar-kejar dengan polis. masalahnya bukan aku yang dikejar, tapi aku terlibat dalam suasana tu bila ada seorang penjenayah yang cuba meloloskan diri dari kena tangkap. nak dijadikan cerita orang jahat tu lari ikut aku. aku pun jadi kebingungan dan akibat ketakutan aku sembunyi dengan orang jahat tu sekali..huuu mana aku tak seram,dia ada pistol pastu tenung aku dengan tenungan membunuh!..tapi entah macam mana, polis jumpa kami. terus dia melepaskan tembakan ke arah ketua mafia tu.dan lepas tu aku terus terjaga. tak tau lah sama ada penjenayah tu selamat atau mati, mungkin juga peluru tu tersasar ke tempat lain, aku pun tak tau apa jadi sebab lepas je bunyi tembakan tu, aku dah terjaga dan terus solat subuh..huuu...tak naklah lagi dapat mimpi buruk macam ni tak seronok...(

No comments:

Post a Comment