Thursday, February 17, 2011

uhuuu...kera oh kera


sekadar meminjam imej daripada encik google..(^_^)

Tengah duk leka depan my lappy..tiba-tiba ada seekor kera cantik jer duk posing depan tetingkap bilik..masa tu pula my rumate g mandi, so tinggal aku sorang2..fuhh nasib baiklah aku perasan awal kehadiran kera tu di jendala tingkap, kalau tau..mau jadi new rummy ku..huhu....disebabkan terlalu terkejut, aku melarikan diri ke pintu bilik sebagai tindakan berjaga2 sebarang kemungkinan yang akan berlaku, dan dalam masa yang sama aku menghalau jugak si kera tu dengan mulutku..selamat kera tu faham bahawa aku tidak sudi menerima kehadirannya di situ dan cepat-cepat ianya melarikan diri dan hilang di celah-celah pepohon..hehe, cepat2 aku tutup tingkap yang terbuka luas tu. memang tak dinafikan area ukm ni mmg banyak kera, sebabnya hutan simpan dalam u ni masih banyak menghijau. tapi takpelah asalkan xmengganas cukuplah.

No comments:

Post a Comment