Tuesday, June 14, 2011

tesis vs pertunangan

Aku terpaksa lupakan seketika hasrat untuk memakai braces sbb gusi ak bengkak tiba2..lgpun puasa sudah hampir. jadi aku akan memakai selepas bulan syawal nanti. Insya Allah. Lagi pula sekarang aku sedang sibuk mentelaah untuk mengedit kertas cadangan phd ak. huhu...agak tertekan kerana makin aku betulkan terasa makin banyak pula yang salah. tapi aku aka cuba buat yang terbaik dan terima kasih kepada Prof. Hashim Awang kerana sudi meluangkan masa dan memberi pinjam beberapa bahan untuk teori yang diasaskan oleh beliau. aku amat menghargainya. lagi satu selepas raya nanti juga akan berlangsung majlis pertunangan aku. huhu...mama dan papa seolah-olah sukar nak lepaskan ak untuk menjadi tunang orang. Merisik sudah pd hari ahad lepas. dan majlis rasmi ptunangan mungkin berlangsung minggu kedua bulan syawal nanti. aku pun masih ragu2 untuk bertukar status ttp InsyaAllah aku akan cuba menjadi tunang terbaik. mungkin akan mengambil masa setahun sebelum bergelar isteri orang. buat mama dan papa>>>> jgn risau, InsyaAllah, aku akan cuba menjadi seorang anak dan tunang yang terbaik.

No comments:

Post a Comment